Polityka Jakości

Polityka Jakości

ALDO Leszek Długołęcki i Andrzej Długołęcki S.K.A.

 

         Priorytetem naszej firmy jest dostarczanie klientom towarów i usług, które realizujemy zgodnie z ich oczekiwaniami, wykorzystując najlepsze praktyki, doświadczenie oraz wiedzę, uwzględniając przepisy prawa.

 

         Celem nadrzędnym jest ciągłe podnoszenie zadowolenia klientów,  wzrost jakości dostarczanych produktów i usług, zwiększanie kompetencji i satysfakcji pracowników, oraz troska o rozwój firmy.

 

Realizacji niniejszej polityki służy wdrożony w firmie System Zarządzania Jakością, zgodny z normą ISO 9001:2015-10.

                         Dzięki przyjętym zasadom systemu:

- ustalamy potrzeby i oczekiwania klientów zapewniając fachowe doradztwo

- badamy satysfakcję klientów i wdrażamy zmiany podnoszące poziom jakości i zadowolenia

- oferujemy produkty renomowanych marek gwarantujące najwyższą jakość

- wdrażamy nowe technologie, oraz modernizujemy park maszynowy i infrastrukturę

- dbamy o rozwój kompetencji personelu, zwiększamy świadomość odpowiedzialności za jakość

- współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami budując partnerskie relacje

- ciągle doskonalimy skuteczność Systemu Zarządzania Jakością i działania firmy

 

 

 

 Wydanie 4 z dnia 25.04.2022r.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 12 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-09-19
polecam
2022-07-30
Polecam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel